1. JOHDANTO
eFarmer BV:n takuupolitiikka määrittelee sitoutumisemme tarjota laadukkaita tuotteita/palveluita sekä ehdot ja ehdot, joilla takuita tarjotaan asiakkaillemme. Tämän käytännön tavoitteena on rakentaa luottamusta asiakkaidemme (jälleenmyyjiemme) kanssa ja selventää takuu- ja takuuohjelmiemme ehtoja.
2. TARKOITUS
Tämän vakuutuksen tarkoituksena on määritellä eFarmerin tarjoama takuusuoja; määritellä ehdot, joiden mukaan takuu on voimassa; hahmotella menettelyt, joilla asiakkaat (jälleenmyyjät) voivat vaatia takuun.
3. TAKUUN KATTAVUUS
eFarmer seisoo tuotteidemme laadun ja kestävyyden takana. Takuumme takaa, että tyytyväisyytesi on meille etusijalla, ja olemme sitoutuneet ratkaisemaan kaikki ostoksesi yhteydessä mahdollisesti ilmenevät takuuongelmat.
eFarmer kattaa materiaali- ja valmistusvirheet normaalikäytössä. Valmistusvirheistä johtuvissa ongelmissa asiakkailla (jälleenmyyjillä) on oikeus tuotteen korjaamiseen tai vaihtoon.
Takuu ei kata (i) vahinkoja, jotka johtuvat väärinkäytöstä (Tuotteen käyttö muulla kuin eFarmerin julkaistujen teknisten tietojen tai käyttöoppaan mukaisesti), (ii) laiminlyönnillä, onnettomuuksilla; (iii) Tuotteeseen tehdyt muutokset, muutokset tai korjaukset, jotka on tehnyt muu osapuoli kuin eFarmer tai eFarmerin valtuuttama osapuoli, (iv) jälleenmyyjän, asiakkaan tai muun kolmannen osapuolen epäonnistuminen tuotteen ympäristö- ja varastointivaatimusten noudattamisessa. eFarmerin määrittelemällä tavalla; (v) normaali kuluminen, (vi) luonnonkatastrofien aiheuttamat vahingot, (vii) tuotteen varkaus tai katoaminen, (viii) Tuotteen käyttö yhdessä kolmansien osapuolien laitteiden tai tuotteiden kanssa, joita ei ole toimitettu tai eFarmer suosittelee.
Takuu ei kata (ix) mitään Jälleenmyyjälle tai Jälleenmyyjän jälleenmyyjille aiheutuneita kuluja, mukaan lukien Jälleenmyyjän tai Jälleenmyyjän jälleenmyyjien käyttämä työ.
4. TAKUUAIKA
4.1. Takuuaika alkaa tuotteen toimituspäivästä loppuasiakkaalle ja on voimassa kaksi vuotta. Jos asiakkaan asuinmaan sovellettavat lait edellyttävät pidemmän takuuajan, takuuta jatketaan vastaamaan paikallisia lakivaatimuksia.
eFarmer pidättää oikeuden pyytää viralliselta jälleenmyyjältä todisteet loppukäyttäjän ostopäivästä. Jos tällaista todistetta ei toimiteta, takuuaika alkaa päivästä, jona eFarmer on lähettänyt tuotteen.
Tuotteet on lähetettävä takaisin eFarmerille viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme saaneet palautusvaltuutuksen asiakastueltamme.
4.2. Takuun alaisena korjattujen tuotteiden takuutila on seuraava:
Takuuaikaa jatketaan sillä ajalla, kun tuotetta on korjattu. Jos esimerkiksi kahden vuoden takuulla varustettu tuote on korjauksessa kuukauden ajan, takuuaikaa pidennetään yhdellä kuukaudella.
Takuuajan jälkeen korjatuille tuotteille - myönnämme korjaukselle 6 kuukauden takuun korjauspäivästä lukien.
5. KORJAAVAT TOIMENPITEET
eFarmerin ainoa vastuu ja Asiakkaan (jälleenmyyjän) ainoa ja yksinomainen oikeuskeino tässä esitetyn takuun rikkomisesta, eFarmer korjaa tai vaihtaa tuotteen tai sen osien valinnalla ja kustannuksella, jos eFarmer on niin vahvistanut.
5.1. Tuotteen korjaus:
Jos tuote on edelleen takuun alainen ja siinä ilmenee vikoja tai toimintahäiriöitä, eFarmer korjaa tuotteen viipymättä ilman asiakkaalle (jälleenmyyjälle) aiheutuvia kustannuksia, mutta asiakas (jälleenmyyjä) on kuitenkin vastuussa toimituskuluista korjaamoon.
Takuukorjatut tuotteet palautetaan Asiakkaalle (Jälleenmyyjälle) veloituksetta.
Tuotteiden takuun ulkopuoliset korjaukset suoritetaan eFarmerin kulloinkin voimassa olevan hinnan mukaan, joka voi muuttua ilman erillistä ilmoitusta. Vähimmäismaksuja sovelletaan. Asiakas (jälleenmyyjä) vastaa kaikista toimituskuluista.
Korjausprosessin aikana käytämme uusia tai käytettyjä korkealaatuisia varaosia.
5.2. Tuotteen vaihto:
Tietyissä olosuhteissa, joissa vikaa tai toimintahäiriötä ei voida korjata asianmukaisesti korjaamalla, eFarmer tarjoaa mahdollisuuden vaihtaa Tuote.
Korvaavat tuotteet voivat koostua uusista, käytetyistä tai aiemmin asennetuista komponenteista. Vaihtotuotteille tai niiden osille myönnetään takuu alkuperäisen takuuajan jäljellä olevaksi ajaksi tai kuudeksi (6) kuukaudeksi sen mukaan, kumpi on pidempi.
Kaikista vaihdetuista tuotteista tai niiden osista tulee eFarmerin omaisuutta.
eFarmer ei ole vastuussa Jälleenmyyjän, loppukäyttäjän tai minkään kolmannen osapuolen ohjelmistoista, laiteohjelmistoista, tiedoista tai muistitiedoista, jotka sisältyvät eFarmerille korjattavaksi palautettuun Tuotteeseen, on tallennettu tai integroitu siihen, olipa kyse takuusta tai ei.
6. TAKUUVAATIMUS
Tehdäkseen takuuvaatimuksen asiakkaan (jälleenmyyjän) tulee:
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme takuuaikana:
lähettämällä sähköpostia eFarmerille osoitteeseen support@fieldbee.com ;
tekstiviestillä Whatsappiin maanantaista perjantaihin klo 9–18 (CEST) +38 050 224 87 22 (asiakastuki), +48 600 171 635 (jälleenmyyjien tuki).
Ostotodistus (lasku) ja yksityiskohtainen kuvaus ongelmasta voidaan vaatia.
Saat RMA-numeron palautusprosessissa kuvatun prosessin mukaisesti .
Kaikissa pyynnöissä on oltava asiakkaan nimi ja osoite (tarvittaessa jälleenmyyjä) sekä korjattavien tai vaihdettavien osien ja komponenttien sarjanumero.
RMA-numeron myöntämisen yhteydessä eFarmer-tukitiimi toimittaa Asiakkaalle (jälleenmyyjälle) osoitteen ja kaikki ohjeet ja tarvittavat tulliasiakirjat Tuotteiden palauttamiseksi.
Mikäli tuotteet palautetaan ei kuvatun prosessin mukaisesti, kaikki niihin liittyvät tullikulut ovat asiakkaan tai jälleenmyyjän vastuulla.
7. RATKAISUPROSESSI:
Saatuamme pätevän takuuvaatimuksen arvioimme tilanteen ja annamme tarvittaessa korjaus- tai vaihto-ohjeet.
Tuotteita, joita ei palauteta 30 päivän kuluessa palautusvaltuutuksen myöntämispäivästä, ei hyväksytä.
Jos eFarmerin tarkastuksen jälkeen RMA-osan todetaan olevan viallinen, takuuvaatimus hyväksytään. Jos eFarmer toteaa, että RMA-osa ei ole viallinen, takuuvaatimus hylätään ja asiakasta (jälleenmyyjää) laskutetaan aiheutuneesta työstä.
8. PALAUTUKSET TAKUUAJAN JÄLKEEN:
Takuuajan ulkopuolella oleviin tuotteisiin sovelletaan tavallisia palautus- ja korjauskäytäntöjä. Asiakkaat ovat vastuussa kaikista asiaan liittyvistä kustannuksista. Takuun ulkopuoliset korjaukset toimitetaan vasta, kun eFarmer on saanut maksun kokonaisuudessaan.
eFarmerille palautetut tuotteet tai sen osat, jotka eFarmer katsoo, että ne eivät ole viallisia, palautetaan Jälleenmyyjälle kahden (2) viikon kuluessa päivästä, jolloin eFarmer on vastaanottanut Tuotteen tai sen osat.
eFarmer BV:llä olemme sitoutuneet tarjoamaan poikkeuksellista asiakaspalvelua ja varmistamaan, että olet täysin tyytyväinen tuotteisiimme. Takuuturvamme ja korjaavat toimenpiteet heijastavat sitoutumistamme seisomaan tarjontamme laadun ja luotettavuuden takana. Jos kohtaat takuumme kattamia ongelmia, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakastukitiimiimme saadaksesi nopeaa apua.