Kiitos ostoksestasi FieldBeeltä. Haluamme sinun olevan täysin tyytyväinen FieldBee-tuotteeseesi.
Olemme sitoutuneet tarjoamaan sinulle parasta palvelua ja varmistamaan, että oikeuksiasi kuluttajana kunnioitetaan.
Fieldbee.fi myyjältä ostettuihin Fieldbee tuotteisiin sovelletaan samoja Fieldbee:n palautusehtoja.
Kuitenkin niin että voit olla yhteydessä suoraan myyjään ja palauttaa tuotteen myyjälle.
Petri Vasku
+358405024998
--------------
Fieldbeen kansainväliset ehdot alla.
Oikeus purkamiseen
Alankomaiden kuluttajana sinulla on Alankomaiden lain edellyttämä lakisääteinen oikeus peruuttaa ostoksesi ilman syytä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. FieldBee laajentaa tämän oikeuden 30 päivään sekä kuluttajille että yrityksille avuksesi. Tämä oikeus vanhenee 30 päivän kuluttua päivästä, jona vastaanotat tuotteesi tai valtuuttamasi kolmas osapuoli (muu kuin liikenteenharjoittaja) vastaanottaa tuotteesi.
Yhteystiedot
Kuluttajat voivat ottaa yhteyttä FieldBeeen seuraavilla yhteystiedoilla saadakseen tiedusteluja tai apua palautusten ja hyvitysten kanssa:
🇺🇸 +13474349939
🇵🇱 +48799372737
🇫🇮 +358931585322
🇬🇧 +442037699963
support@fieldbee.com
Kuinka palauttaa tuotteet
Aloita tilauksesi palautus noudattamalla näitä ohjeita:
Ota yhteyttä tukitiimiimme saadaksesi palautuslupanumerosi käyttämällä yllä lueteltuja puhelinnumeroita tai sähköpostiosoitteita tai muita selkeitä ja yksiselitteisiä keinoja.
Palautettu paketti on lähetettävä 30 päivän kuluessa sen saapumisesta kotiovellesi.
EU:n ulkopuolella sijaitsevien asiakkaiden osalta noudata kohdassa "Palautukset EU:n ulkopuolelta" kuvattua menettelyä.
Palautusehdot
Jotta palautus onnistuisi, noudata seuraavia ehtoja:
Kaikkien palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisissä pakkauksissaan, mukaan lukien kaikki tarvikkeet, asiakirjat ja pakkausmateriaalit. Laatikot voidaan avata, mutta kaikki tarvikkeet tulee olla mukana.
Palautettavien tuotteiden tulee olla "kuin uusia". Uusissa tuotteissa voi olla asennusmerkkejä (ruuvijäljet jne.) tai muita valojälkiä.
Käytetyt tuotteet: jos meiltä ostamasi tuote oli "kuin uusi" tai "kunnostettu", sen tulee olla samassa kunnossa kuin sait sen meiltä ja siinä voi olla myös asennusmerkkejä (ruuvijäljet jne.) tai muita kevyitä virheitä .
Pakkaa tuotteet oikein, mieluiten käyttämällä tuotteen mukana tulleita alkuperäisiä pakkaus- ja kääremateriaaleja.
Jos pakettisi lähetettiin alun perin kaksoislaatikossa, palauta yksikkö(t) kaksoislaatikossa turvallisen kuljetuksen varmistamiseksi.