1.Osapuolet
Nämä palveluehdot (" Ehdot ") sekä tietosuojakäytäntö (saatavilla täältä https://www.fieldbee.com/docs/privacy-policy/ ) (" Tietosuojakäytäntö ") on solmittu eFarmer BV:n, yksityinen osakeyhtiö, joka on perustettu ja rekisteröity Alankomaissa kauppakamarin numerolla 61120901, jonka päätoimipaikka on Laan van Kronenburg 14, 1183 AS, Amstelveen, Alankomaat, jota kutsutaan nimellä " FieldBee ", ja kuka tahansa luonnollinen henkilö tai oikeushenkilö, joka käyttää tai aikoo käyttää sovelluksia (mukaan lukien sekä mobiili- että verkkoversiot), sekä kaikkea sisältöä ja ohjelmistoja. -a-Service (SaaS) -ratkaisu, joka liittyy Palveluun (määritelty jäljempänä), josta käytetään jäljempänä nimitystä " Asiakas ".
Hyväksymällä nämä ehdot Asiakas hyväksyy myös tietosuojakäytännön.
Nämä ehdot ja tietosuojakäytäntö (yhdessä " sopimus ") muodostavat oikeudellisesti sitovan sopimuksen Asiakkaan ja FieldBeen välillä.
2. Määritelmät
2.1. Järjestelmän vähimmäisvaatimukset – Katso palvelun optimaalinen toimivuus osoitteesta https://www.fieldbee.com/ saadaksesi yksityiskohtaisia tietoja tuetuista selaimista, laitteista, oheislaitteista ja laitteistoasetuksista.
2.2. Asiakkaan tiedot – Asiakkaan tiedot sisältävät FieldBeen Asiakkaan puolesta luomia tai käsittelemiä ja FieldBeen tallentamia tietoja. Nämä tiedot voivat sisältää digitaalista tietoa, kuten maatilatietoja, numeroita, tekstiä, grafiikkaa, valokuvia, ääntä, videota, ohjelmistoa tai muuta tietoa.
2.3. Palvelu – Palvelu, jota kutsutaan nimellä "FieldBee"-palvelu, on mobiili- ja verkkoalustoille suunniteltu Software-as-a-Service (SaaS) -ratkaisu, jonka tarkoituksena on helpottaa maatalouskoneiden hallintaa ja peltotyötietojen tallentamista viljelijöille. Se sisältää FieldBee-sovelluksen, joka sisältää automaattiset päivitykset ja päivitykset, ja sitä voidaan käyttää älypuhelimien, tablettien ja verkkoselaimien kautta. FieldBee-sovellusta isännöidään palvelimilla, joita ylläpitää Google Cloudin palvelinkeskus Belgiassa, mikä varmistaa turvallisen tiedonsiirron Asiakkaalta. Palvelu käyttää vahvaa 256-bittistä salausta ja alan standardia WildCard SSL -salausta tietojen suojaamiseen lähetyksen aikana. Se on käytettävissä yksinomaan Internetin ja mobiilisovelluksen kautta, ja se tarjotaan vain asiakkaille.
3. Rekisteröityminen
Palveluun rekisteröitymisen voi suorittaa verkkosivustolla https://www.fieldbee.com/ tai Google Play Kaupan kautta. Käyttämällä Palvelua Asiakas hyväksyy Sopimuksen mukaiset ehdot ja tämän sopimuksen voimassaolo alkaa siitä päivästä, jona Asiakas käyttää Palvelua.
Rekisteröitymisen jälkeen Asiakkaan tila pysyy voimassa, kunnes hän päättää peruuttaa rekisteröinnin verkkosivustolla tai Sopimuksen päättymispäivään asti. Asiakas on vastuussa ja veloitetaan Palvelulle FieldBeelle lähetettyjen tietojen käsittelystä aiheutuvista datamaksuista.
Asiakas takaa, että rekisteröinnin yhteydessä antamat tiedot ovat ja tulevat olemaan tarkkoja, täydellisiä ja ajan tasalla. Asiakas hyväksyy, että FieldBee voi käyttää annettuja tietoja tietosuojakäytännön mukaisesti.
Jokainen tili on tarkoitettu yhdelle asiakkaalle. Tilin jakaminen useille asiakkaille on kielletty.
4. Tiedot
4.1. Palvelun tuottamat data-analyysit ja tilastotiedot perustuvat:
FieldBeeltä saatu käyttötiedot.
Mukautetut tiedot, jotka Asiakas lähettää tai jotka luodaan automaattisesti FieldBeen käytön kautta.
4.2. Asiakkaan tiedot:
Asiakas säilyttää tietonsa koko omistusoikeuden koko ajan.
Asiakas antaa FieldBeelle suostumuksensa tallentaa tai käsitellä tietojaan FieldBeen palvelimilla Sopimuksen voimassaoloaikana. Ei-henkilökohtaisia tunnistetietoja voidaan säilyttää FieldBeen palvelimilla määrittelemättömän ajan tietosuojakäytännön mukaisesti.
Asiakas myöntää FieldBeelle toistaiseksi oikeuden käyttää Asiakkaan tietoja Palvelun tarjoamiseen ja Palvelun parantamiseen.
Asiakas on yksin vastuussa kaikkien Asiakkaan tietojen tarkkuudesta, laadusta, eheydestä, laillisuudesta, luotettavuudesta, asianmukaisuudesta ja tekijänoikeuksista.
Asiakas on vastuussa kaikista Asiakkaan tiedoista arkiston tai varmuuskopion ylläpitämisestä. Asiakastietojen tallentaminen tapahtuu parhaan kykynsä mukaan.
Asiakastietoja voidaan tallentaa kolmansien osapuolten palveluntarjoajien ja kolmannen osapuolen palvelimien avulla.
FieldBee ei ole vastuussa mistään Asiakkaan tietojen menetyksestä, olipa kyseessä FieldBee tai jokin kolmannen osapuolen palveluntarjoaja.
FieldBee ei ole vastuussa tai vastuussa asiakkaan tietojen poistamisesta, korjaamisesta, tuhoutumisesta, katoamisesta, loukkaamisesta tai epäonnistumisesta Palvelussa.
FieldBee ei luovuta Asiakkaan tietoja, ellei laki tai oikeuden päätös sitä vaadi.
FieldBee voi käyttää Asiakkaan tietoja korjatakseen palvelu- tai teknisiä ongelmia tai parantaakseen Palvelua.
FieldBee varaa oikeuden asettaa enimmäiskaistanleveyden, tallennustilan ja tiedonsiirtorajat.
4.3. Pääsy
Tämän Sopimuksen ehtojen mukaisesti FieldBee myöntää Asiakkaalle rajoitetun, henkilökohtaisen, ei-yksinomaisen, ei-alilisensoitavan, täysin palautettavissa olevan ja ei-siirrettävän lisenssin ladata ja käyttää Palvelua laillisiin, valtuutettuihin ja sallittuihin tarkoituksiin. Tämä lisenssi päättyy lain mukaan Sopimuksen päättyessä.
Palvelun muokkaaminen, jakaminen luvattomille osapuolille, käänteinen suunnittelu tai muu käyttö muulla tavalla, joka ei ole FieldBeen näissä ehdoissa nimenomaisesti valtuutettu, on ehdottomasti kielletty.
Pääsy Palveluun voi vaihdella nopeuden ja laadun suhteen, ja se on FieldBeen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolisten tekijöiden alainen, mukaan lukien ylivoimaiset esteet. Ylivoimaisella esteellä tarkoitetaan muun muassa: Asiakkaan sisäisen IT-infrastruktuurin ja Internet-yhteyden vikaa, valtion valvomaa internet- tai verkkosivustokieltoa tai sensuuria, hätätilanteita, kolmannen osapuolen palveluhäiriöitä, siirtoongelmia, laite- tai verkkoongelmia. tai rajoituksia ja signaalin häiriötä tai signaalin voimakkuutta.
FieldBee ei ole vastuussa pääsyn menettämisestä tai rajoitetusta pääsystä Palveluun.
Kummallakin osapuolella on oikeus purkaa sopimus kirjallisesti, jos ylivoimainen este jatkuu yli 60 päivää. Tällöin Sopimuksen perusteella jo suoritettu maksetaan suhteellisesti ilman, että osapuolet ovat toisilleen velkaa.
Asiakas on velvollinen estämään kaiken luvattoman pääsyn Palveluun ja ilmoittamaan viipymättä FieldBeelle luvattomasta käytöstä.
4.4 Säilytys ja lokinpito
FieldBee voi valvoa, tarkastella, säilyttää ja paljastaa tietoja noudattaakseen soveltuvia lakeja, määräyksiä ja oikeudellisia prosesseja.
FieldBee säilyttää asiakkaan henkilökohtaiset rekisteröintitiedot, kunnes tili poistetaan. Poiston jälkeen FieldBee voi poistaa kaikki Asiakkaiden tiedot viidentoista (15) päivän kuluttua ilman erillistä ilmoitusta.
Poistettuja tietoja ei voi palauttaa.
Asiakkaan (yrityksen) tiedot, mukaan lukien nimi, osoite, sähköpostiosoite, sijainti, ALV-numero ja luottokorttitiedot tai muut maksutavat, voidaan tallentaa Sopimuksen voimassaoloaikana. Evästeitä käytetään Palvelun moitteettoman toiminnan varmistamiseksi. Asiakas tunnustaa ja hyväksyy evästeiden käytön Palvelussa. Lisätietoja on tietosuojakäytännössä.
4.5. Asianmukainen käyttö
Asiakas sitoutuu noudattamaan kaikkia soveltuvia lakeja ja määräyksiä Palvelua käyttäessään.
Asiakas sitoutuu olemaan ryhtymättä toimiin, jotka voivat vahingoittaa, estää, ylikuormittaa tai heikentää Palvelua, FieldBeen palvelimia tai mitä tahansa kolmannen osapuolen omaisuutta.
Asiakas sitoutuu olemaan keräämättä, tallentamatta tai käyttämättä tietoja muista ei-toivottuun tai luvattomaan viestintään;
Asiakas sitoutuu olemaan saamatta luvatonta pääsyä mihinkään FieldBeen palvelimiin, muihin asiakkaisiin tai tietokonejärjestelmiin tai verkkoihin.
Asiakas sitoutuu olemaan harjoittamatta kunniaa loukkaavaa, loukkaavaa, häiritsevää, uhkaavaa tai laitonta käyttäytymistä;
Asiakas sitoutuu olemaan julkaisematta, levittämättä tai levittämättä sopimatonta, hävytöntä, kunniaa loukkaavaa, loukkaavaa, säädytöntä, sopimatonta tai laitonta materiaalia tai tietoa.
Asiakas sitoutuu olemaan raapumatta FieldBeen sisältöä tai loukkaamatta mitään immateriaalioikeuksia.
5. Ohjelmisto
5.1. Hinta
FieldBeen palvelujen hintatiedot löytyvät osoitteesta https://www.fieldbee.com/ .
FieldBee voi nostaa hintoja milloin tahansa. Asiakkaille ilmoitetaan asiasta vähintään kuukautta etukäteen, ja heillä on mahdollisuus irtisanoa Palvelu kuukauden kuluessa hinnankorotusilmoituksesta.
5.2. Maksu
Kaikki liittymismaksut maksetaan etukäteen. Maksut käsitellään FieldBeen nimeämän maksuyhdyskäytävän tarjoajan kautta. Sovitun ajan päätyttyä Sopimus ei uusiudu automaattisesti; se edellyttää takaisinostoa tilauksen jatkamiseksi. Asiakkaat saavat ennen tilauskauden päättymistä muistutuksen takaisinostosta.
Kaikki Palveluihin sovellettavat maksut ovat euroissa ja ilman liikevaihtoveroa. Asiakkaat ovat vastuussa kaikista Palveluiden käyttöön liittyvistä tilaus- ja muista maksuista ja veroista. Hyvitystä tai hyvitystä ei anneta, jos Palvelua ei käytetä tilapäisesti tai se ei ole käytettävissä tai Sopimuksen (ennen) irtisanominen tapahtuu.
Tilauksen tehnyt asiakas voi saada FieldBeeltä sähköisen laskun annettuun sähköpostiosoitteeseen. Hyväksymällä Sopimuksen Ostaja hyväksyy, että Myyjä voi laatia ja lähettää ALV-laskun sähköisessä muodossa.
5.3. Tilausaika
Tilauskausi alkaa maksupäivästä ja jatkuu valitun tilaussuunnitelman mukaisesti määritetyn ajan.
5.4. Koeaika
Kokeilujakso kestää 14 päivää tilauksen aktivointipäivästä.
Kokeilujakson aikana tilaajilla on pääsy kaikkiin valittuun tilaussopimukseen sisältyviin ominaisuuksiin.
Kokeilujakson päätyttyä pidennetty toiminnallisuus lukittuu automaattisesti, tilaajan tulee aktivoida tilaus lisäämällä lisenssiavain.
Tilaajat saavat ennen kokeilujakson päättymistä ilmoituksen, joka muistuttaa tulevasta laskutuksen alkamisesta.
5.4.1. Peruutus koeajan aikana
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus milloin tahansa kokeilujakson aikana ilman kuluja.
5.4.2. Jatkuvaa käyttöä koeajan jälkeen
Jos tilaajat eivät halua peruuttaa tilaustaan ennen kokeilujakson päättymistä, he kirjautuvat automaattisesti maksulliseen tilaussuunnitelmaan ja laskutus alkaa vastaavasti.
5.4.3. Laskutustiedot
Asiakkaiden tulee antaa voimassaolevat laskutustiedot kokeilujakson aikana, joita käytetään laskutuksen aloittamiseen maksetun tilauksen alkaessa.
5.5. Rajoitukset
Ei-tuettujen laitteiden käyttö on asiakkaan omalla vastuulla, eikä FieldBee ole vastuussa mistään vahingoista, jotka johtuvat ei-tuettujen laitteiden käytöstä.
Asiakas ei saa kopioida, muokata, yhdistää, alilisensoida, jakaa, myydä, jälleenmyydä, vuokrata, liisata, jakaa, lainata, luoda johdannaisteoksia tai hyödyntää Palvelua.
Asiakas ei saa yrittää saada tai saada tietoja Palvelusta luvatta.
5.6. Henkinen omaisuus
Asiakas hyväksyy, että Palvelu ja siihen liittyvät immateriaalioikeudet kuuluvat FieldBeelle.
Minkä tahansa FieldBeen immateriaalioikeuksien alaisen materiaalin käyttö on kiellettyä, ellei FieldBee ole antanut sinulle nimenomaista kirjallista lupaa. Mitään Palveluun tai näihin ehtoihin liittyvää tai siihen liittyvää ei tule tulkita antavan implisiittisesti tai muuten minkäänlaista lisenssiä tai oikeutta mihinkään FieldBeen immateriaalioikeuksiin.
FieldBee voi käyttää Asiakkaan tavaramerkkiä ja/tai kauppanimeä myynninedistämistarkoituksiin, ellei toisin ole sovittu.
Kaikki Palveluun sisältyvät tavaramerkit ovat FieldBeen tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä, ellei toisin mainita.
5.7. Kolmannen osapuolen ohjelmisto
Asiakas ymmärtää, että Palvelun toiminta saattaa edellyttää tiettyjen kolmannen osapuolen ohjelmistojen käyttöä. Asiakas on vastuussa tällaisten ohjelmistojen voimassa olevien lisenssien hankkimisesta omalla kustannuksellaan.
FieldBee voi tarjota kolmansille osapuolille kuuluvaa sisältöä tai linkkejä, jotka johtavat kolmansien osapuolten verkkosivustoille. FieldBee ei ole vastuussa kolmansien osapuolten tarjoaman sisällön saatavuudesta, koska ne eivät ole FieldBeen hallinnassa tai valvonnassa, ja niillä voi olla erilaiset käyttöehdot ja käytännöt. Asiakkaan pääsy Palvelun kautta mihinkään kolmansien osapuolten tarjoamaan verkkosivustoon, palveluun tai sisältöön ei osoita mitään yhteyttä FieldBeen ja tällaisten kolmansien osapuolten välillä.
6. Irtisanominen ja hyvitykset
6.1. Irtisanominen
Asiakas on yksin vastuussa Sopimuksen asianmukaisesta irtisanomisesta. Sopimuksen irtisanominen voidaan tehdä milloin tahansa ottamalla yhteyttä tukeemme verkkosivuston kautta.
Asiakas voi milloin tahansa peruuttaa rekisteröinnin ilman hallinnollisia kuluja, mikä käytännössä lopettaa Palvelun ja Sopimuksen.
FieldBeellä on oikeus milloin tahansa keskeyttää tai irtisanoa Sopimus tai lopettaa Asiakkaan tili ja kieltäytyä kaikesta nykyisestä ja tulevasta Palveluiden käytöstä ja tarjoamisesta mistä tahansa syystä. Sopimuksen irtisanominen voi johtaa Asiakkaan tilin deaktivointiin tai estoon. Erääntyneet maksut jäävät maksettavaksi irtisanomisen jälkeen.
Luottokortin takaisinperintä ei irtisano sopimusta eikä vapauta Asiakasta maksuvelvollisuuksista.
6.2. Ei hyvityksiä
FieldBee ylläpitää palveluaan ei hyvitystä palvelun luonteen vuoksi. Asiakkaita kehotetaan varmistamaan, että Palvelu vastaa heidän tarpeitaan ennen rekisteröitymistä. Hyvitystä tai hyvitystä ei anneta, jos Palvelua ei käytetä tilapäisesti tai se ei ole käytettävissä tai Sopimuksen (ennen) irtisanominen tapahtuu.
Yhtiö ei palauta peruutuksen yhteydessä jäljellä olevaa merkintäajan käyttämätöntä osaa. Tilauksen kautta saatavilla olevaa sisältöä tarjotaan kuitenkin käyttäjälle tämän ajanjakson loppuun asti.
7. Takuu
7.1. Takuu
FieldBee pyrkii kaupallisesti kohtuullisin keinoin pitämään Palvelun käyttökelpoisena ja asianmukaisesti suojattuna, mutta Palvelu tarjotaan "SELLAISENAAN" ja "SAATAVANA". Palvelun käyttö tapahtuu siten Asiakkaan omalla kustannuksella ja riskillä.
FieldBee ei voi taata, että (i) Palvelu täyttää tietyn asiakkaan erityistarpeet, (ii) palvelu on keskeytymätön, oikea-aikainen, turvallinen tai virheetön, (iii) palvelun käytöstä mahdollisesti saatavia tuloksia oltava täsmällinen, täydellinen ja luotettava, (iv) FieldBeen Asiakkaalle tarjoaman Palvelun laatu tai mikä tahansa muu Palvelun kautta toimitettu tieto tai materiaali vastaa Asiakkaan odotuksia, ja (v) Palvelussa olevat virheet tai puutteet korjataan.
7.2. Korvaus
Asiakas korvaa FieldBeen ja peruuttamattoman kolmannen osapuolen ehtona sen tytäryhtiöt, johtajat, virkailijat ja työntekijät sekä kaikki vahingot, vastuut, kustannukset ja kulut (mukaan lukien kohtuulliset oikeudenkäyntikulut), jotka aiheutuvat Asiakkaan palvelun käytöstä. .
7.3. Vastuu
FieldBee ei ole vastuussa epäsuorista, satunnaisista, erityisistä, esimerkillisistä, rankaisevista tai välillisistä vahingoista, mukaan lukien voittojen, tulojen, säästöjen tai tietojen menetys (vaikka tällaiset menetykset ja/tai lisäykset olisivat ennakoitavissa tai sille olisi kerrottu mahdollisista tällaiset vahingot).
Asiakas on täysin vastuussa sen käytöstä ja Palveluun luottamisesta, vaikka se antaisi virheellisiä tietoja tai virheellisiä tuloksia.
FieldBeen kokonaisvastuu sopimuksen tai minkä tahansa muun laillisen perustan virheellisyydestä johtuen rajoittuu: (i) Palvelun korjaamiseen, päivittämiseen tai muutoin tehostamaan Palvelun suorituskyvyn epäonnistumista tai korvausta välitön vahinko ja korvaus eivät saa ylittää asiakkaan harkinnan mukaan viimeisimmän FieldBeelle tosiasiallisesti maksaman vuosimaksun (ilman arvonlisäveroa) kokonaismäärää ennen vahinkotapahtumaa. FieldBee.
Missään tapauksessa FieldBee, sen tytäryhtiöt, johtajat, toimihenkilöt ja työntekijät eivät ole vastuussa mistään suorista, erityisistä, epäsuorista, välillisistä tai satunnaisista vahingoista tai mistään muista menetyksistä tai vahingoista, vaikka heille olisi ilmoitettu ja tämä kohta 7.1 muodostaa peruuttamattoman kolmannen osapuolen lausekkeen näiden osapuolten eduksi.
Tässä kappaleessa tai muualla tässä sopimuksessa tarkoitetut poikkeukset ja rajoitukset lakkaavat olemasta voimassa, jos ja siltä osin kuin vahinko on seurausta FieldBeen johdon tahallisesta tahallisuudesta tai piittaamattomuudesta.
8. Palvelu ja tuki
8.1. Palvelu ja tuki
Sopimuksen voimassaoloaikana palvelu ja tuki tarjotaan ilman lisäkustannuksia.
FieldBee pyrkii tuomaan palvelun saataville 24/7, lukuun ottamatta määräaikaisia tai suunnittelemattomia huoltoja. Suunniteltu huolto ilmoitetaan vähintään 7 päivää etukäteen. Osana palveluitaan FieldBee pyrkii korjaamaan vikoja ja toimintahäiriöitä sekä tekemään Palveluun parannuksia tavoitteena maksimoida käyttäjätyytyväisyys. Tämä voi aiheuttaa tilapäisiä keskeytyksiä, jolloin FieldBee ei ole velkaa Asiakkaalle tai kolmansille osapuolille eikä FieldBee ole vastuussa tilapäisestä keskeytyksestä johtuvista vahingoista.
8.2. Ilmoitukset
Palvelu voi lähettää hälytyksiä tai ilmoituksia kolmannen osapuolen palvelun kautta. Ilmoituksen onnistuminen riippuu tekijöistä, kuten kolmannen osapuolen saatavuudesta, liitettävyydestä tai verkosta.
8.3 Palaute/ominaisuuspyynnöt
FieldBee voi pyytää asiakkaita antamaan palautetta tai ominaisuuspyyntöjä. Kaikkien jaettujen tietojen tulee olla asiakkaan omistuksessa, eivätkä ne saa loukata kolmannen osapuolen oikeuksia. Asiakkaan mahdolliset tukikysymykset ja/tai tiedustelut voidaan tallentaa kolmannen osapuolen järjestelmiin.
9. Suojaus ja salasanat
FieldBee pyrkii pitämään Asiakkaan tiedot suojattuna, mutta ei ole vastuussa luvattomasta käytöstä, tietomurroista tai kadonneista tiedoista.
Asiakkaan on valittava suojatut kirjautumistiedot ja ilmoitettava viipymättä kaikista luvattomista käyttöoikeuksista.
Asiakas on vastuussa kaikesta Sopimuksen voimassaoloaikana tapahtuvasta toiminnasta.
10. Tietosuojakäytäntö
Tietosuojaselosteessa kuvataan sen politiikkaa ja sitä, mitä tietoja se kerää ja käsittelee Asiakkaalta.
11. Tehtävä
Jos FieldBee ostaa kolmannen osapuolen tahon tai se sulautuu siihen, FieldBee voi siirtää Sopimuksen ja sen sen mukaiset oikeudet ja velvollisuudet uudelle yhteisölle, jota sitovat nämä samat oikeudet ja velvollisuudet ja Asiakas täten antaa etukäteen suostumuksensa tällaiseen toimeksiantoon.
12. Sekalaista
Asiakas hyväksyy, että Palvelu (mukaan lukien esim. lähdekoodi, matemaattiset algoritmit, käsittelymenetelmät, suunnittelu, vertailutulokset tai muut suorituskykyyn liittyvät mittaukset) muodostaa FieldBeen arvokkaita liikesalaisuuksia. Asiakas sitoutuu pitämään kaikki nämä tiedot ja Sopimuksen aikana jaetut tiedot tiukasti luottamuksellisina eikä luovuta tietoja, paitsi jos tiedot ovat julkisia tai jos luovuttaminen on lain mukaan pakollista.
Riitatapauksissa sovelletaan Alankomaiden lakia, ja Amsterdamin käräjäoikeus (Alankomaat) on toimivaltainen tuomioistuin, ellei toinen tuomioistuin ole toimivaltainen. Yhdistyneiden kansakuntien kansainvälistä tavarakauppasopimusta koskevaa yleissopimusta (CISG) ei sovelleta.